måndag 25 november 2013

Blå duokrom måndag

Blå måndag igen och jag visar duokromt. Jag älskar verkligen duokroma lack! Det blir bildbombning på det:

 Lacket ni ser här är nr 2083 från Depends duokroma kollektion Chameleon, inte helt olikt 2085 från samma kollektion. De är mer olika på naglarna än i flaskan. Båda är lättlackade och hållbara. Tummen upp!

 Jag gör mitt bästa för att visa färgskiftningarna hos lackat.

Hoppas att ni har en fin måndag! Vi jobbar fortfarande stenhårt med att kurera våra förkylningar. Alla hjälper till, exempelvis kröp sonen just fram till hunden och snöt sig lite i hans öra...

14 kommentarer:

  1. Vad snyggt det är på bilderna när det skiftar i blått och lila sådär :D

    SvaraRadera
  2. Det ser alldeles underbart ut och du har fått fram skiftningarna kanonbra! Din son har helt rätt inställning för övrigt:D hoppas att ni snart är friska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Visst har han, hunden hade inget emot det ;)

      Radera
  3. Som jag skrattade när jag läste att sonen hade snytit sej i hundens öra! Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har mycket bra underhållning här hemma :)

      Radera
  4. Underbart lack! Och stackars vovven...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Han accepterar i princip vad som helst från Nils. Tur att den lille börjar lära sig "klappa fint" :)

      Radera