torsdag 28 november 2013

Kvällens öga i blått

Ikväll har jag varit på klubbkväll hos Sephora i Malmö. Himla kul, även om det blev hastigt för min förkylda del (fick ju klämma in det mellan att maken kom hem från jobbet och tog över bebben, och hundens kvällspromenad, livspusslet, ni vet).

Kvällens smink blev blått. Även om jag passade på att sminka mig mitt på dagen medan lillkillen sov räckte inte ljuset helt till att fotografera, så trist väder har vi haft idag.  Nedan kan ni se vad jag använt, och kikar ni in imorgon för ni förhoppningsvis se vad jag fångade med klubbrabatten också!

På ögonen: skuggorna Firefly, White Lie, Smoking Jacket och Smolder ur Smokey Eye Shadow Collection från Too Faced, Gel Eyeliner 07 Midnight Navy (färgprov här) IsaDora, bästa ögonkrämen Even Better Eyes Dark Circle Corrector från Clinique, UDPP, Mascara Volume 2.0 från IsaDora (recenserad här!), Inliner Kajal och Eyebrow Pencil Waterproof i 34 Light Brown från IsaDora.


8 kommentarer:

  1. Jätte snyggt, färgerna är ursnygga

    SvaraRadera
  2. Jättefin sminkning, Too Faced gör fenomenala paletter verkligen! Iiihhhh så spännande, vill se nu!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja, verkligen! Det KAN vara så att jag inspirerats av dig i mitt köp ;)

      Radera
  3. Du har det alltså?:) jag misstänkte nästan det:)

    SvaraRadera