söndag 17 november 2013

Halva IsaDora Gold & Silver Smoky Eyes på ögat

Här har jag provkört paletten Eye Shadow Quartet 94 Gold & Silver Smoky Eyes från IsaDora Shine Bright. Promolooken är sotigare och festligare, jag körde en BVC-vänlig vardagsvariant här.

Matta bruna skuggan är mycket välpigmenterad och guldskuggan metallisk och krämig (men inte lika krämig som silvervarianten). Trevligt med en så neutral guldton, det kan många uppskatta tror jag.

Här ser ni vad jag använt: Höstiga rouge-bronzern Blush & Bronze 29 Fresh Rural från IsaDoras höstkollektion 2011 (Forest Groove), rouget Valnöt från Apoliva makeup, Mascara Volume 2.0 från IsaDora (recenserad här!), Daytime från Kicks Private Label som highlighter på brynbenet, UDPP och IsaDora Gel Eyeliner i 03 Dark Brown.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Alldeles lagom mejk som passar överallt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska testa en lite häftigare också någon dag, med samma skuggkombo!

      Radera
  2. Jättefin sminkning! Det är precis samma skuggor som jag har testkört:)

    SvaraRadera