söndag 10 november 2013

NailArt Sunday med OPI I Snow you Love

Det var på tok för länge sedan jag var med i NailArt Sunday. Det beror bland annat på att jag inte är så duktiga på att nailarta, och på att jag sällan prickar in temat. Nu är det väl lite tveksamt om detta verkligen passar till veckans ljus-tema, men prickarna lyser så fint att det kanske kan räknas ändå?

Dessa tjusiga prickar är I Snow you Love från OPIs Mariah Carey Christmas Collection ovanpå Liquid Sand-lacket Wharf! Wharf! Wharf! från höstkollektionen San Fransisco. De runda prismatiska glitterbitarna ligger i en klar, ganska tjock bas. Som ni ser fördelar de sig bra över nageln och gör sig, i mitt tycke, himla fint över färgat lack. Detta kommer verkligen att användas flitigt framöver hos mig!

Psst, missa inte ACO-tävlingen! Vad vill du skriva på din tub? Till vem?

14 kommentarer:

  1. Som stjärnor på himlen ju! Jättefint och jag får ett sug efter det där lacket...(hade ju intalat mig att det säkert var jättesvårmålat och att man fick fiska glitter en massa...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stjärnor på himlen är minsann en klockren beskrivning!

      Radera
  2. Som skinande strålkastare! Jag tycker både det är snyggt och passar in på dagens tema :)

    SvaraRadera
  3. Jäklar vilket snyggt glitter! Trodde inte att det var ett glitterlack först utan lösa glitter. Mycket snyggt:)

    SvaraRadera
  4. Ser ut som massor av discokulor. :)

    SvaraRadera
  5. Men hjälp vad snyggt! Kollar man snabbt ser det ut som en dotticure...

    SvaraRadera
  6. Trodde först det var små stenar du satt på :) väldigt fint och glittrar riktigt ordentligt

    SvaraRadera