onsdag 6 november 2013

Royal Velvet

Här var det lila för hela slanten! Efter öga och naglar kommer en lila manikyr till närmare bestämt Sugar Lacquer Royal Velvet från Kicks höstkollektion. Ni ser två lager här. På ringfingret har jag toppat med ett lager överlack. Kanske borde jag haft två lager om jag ville ha det helt blankt?

Jag tror ni kan lista ut direkt att lacket faller mig i smaken. En underbar lila nyans och härlig yta! Jag måste verkligen ge mig ut och spana in resterande strukturlack hos Kicks. De har ett bra och kul färgutbud!

4 kommentarer:

  1. Riktigt fint! Jag har också detta men har inte kommit mig för att testa ännu. Så många lack, så lite tid...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kunde inte sagt det bättre själv, ibland önskar man ju att man hade fler händer :)

      Radera