måndag 11 november 2013

Shoppla!

Det kan vara så att jag i vanlig ordning följde mitt eget tips om Clinique-bonus och gick loss lite grann på Åhléns häromdagen. Till mitt försvar köpte jag bara två rysligt förnuftiga och välbehövliga prylar, nämligen en ny Clarifying Lotion och en ny Formule SOS. I gåvan fanns: 
Superdefense SPF 25 Age Defense Moisturizer
Rinse-Off Foaming Cleanser
Superdefense SPF 20 Age Defense Eye Cream
High Impact Mascara
Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm
i Roomiest Rose
Har ni också slagit till? Det finns chans ännu, för erbjudandet gäller åtminstone till och med imorgon!

4 kommentarer:

  1. Om jag hade pengar skulle jag ABSOLUT slå till. Bannade kurslitteratur att kosta så mycket. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att behöva lägga pengar på kurslitteratur är så himla trist! Usch!

      Radera
  2. Jag slog inte till, men väl väninnan. Hon var mycket nöjd. Jag har lite för mycket i förrådet för att motivera inköp...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske gäller mig också egentligen, men ansiktsvattnet kan jag inte vara utan. Tur :)

      Radera