torsdag 28 november 2013

Gwen Stefani for OPI


I januari landar nästa kollektio från OPI i de svenska butikerna. Gwen Stefani for OPI innehåller många spännande nyheter, kräm, satinfinish, glittrigt, kromfinish och ett alldeles nytt bas- och topp-lack för Minx-effekt. Vi tar en titt direkt på pressmaterialet:
In True Stefani Fashion är ett glitterlack med prismatiskt glitter för en paljettliknande finish. Signaturfärgen Over & Over A-Gwen kommer att säljas i specialbox (225kr och endast hos utvalda återförsäljare!) i begränsad upplaga Swarowski-stenar för nailart . 
Push and Stove är lacket med krom-finish som ska kombineras med nya baslacket Lay Down that Base, ett lager bas, ett lager lack och två lager bas igen = spegelblankt. Det låter verkligen spännande tycker jag! Undras tro om det funkar även på andra lack...

Cerise kräm i form av Hey Baby, I Sing in Color vinröd kräm, guldsatin med Love.Ange.Music.Baby. och svart eller mörkgrå satin med 4 in the Morning.

Jag blir sugen på en funky french med Hey Baby och Over & Over A-Gwen, tror det kan bli jättesnyggt!

 Mest sugen är jag förstås på minx-varianten, men jag måste säga att hela kollektionen känns lockande, eller vad tycker ni?

8 kommentarer:

  1. De där spegelblanka låter ju intressant. Meckigt att man MÅSTE ha två olika lack för att det ska fungera kanske men det låter som en kul och intressant tanke:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde gå att kombinera med annat! Man får testa, helt enkelt.

      Radera
  2. Jag var inte jätteimpad när jag såg de första bilderna av denna men jag vet inte, kanske börjar vänja för nu känns det rätt trevligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det ofta för mig, jag behöver vänja mig lite :)

      Radera
  3. Jag tycker det ska bli lite spännande att hur metallisk Push and Shove kan bli..

    SvaraRadera