onsdag 20 november 2013

Grön onsdag med IsaDora Holographic Disco Ball

Igår lackade jag snabbt som attan med nyheten Disco Ball från IsaDoras nya satsning Holographic Nails. Jag ber om ursäkt för bildkvallen, det han fasiken bli mörkt medan jag lackade! Ni ser Disco Ball i tre (!) lager ovanpå IsaDoras nya Peel Off-bas. Nämnda bas fungerade dessvärre så bra att det inte fanns någon NOTD kvar att fotografera när det blev ljust igen idag.

Nu låter jag kanske onödigt negativ, men detta är mina första intryck. Jag kommer att ge både lacken och basen fler chanser.  I väntan på det tycker jag ni ska klicka er in hos Karin och hennes gröna onsdag för fler gröna skönheter!

16 kommentarer:

  1. Oj, tre lager och fortfarande så skirt… Inte bra… Det som Pamsan visar idag verkar ju iaf lite mer opakt, men lite svajigt första intryck fick jag nu.

    SvaraRadera
  2. Uh-uh. Märkte detsamma med Peel Off-basen. I morse började de trilla av, en efter en. Nu har jag helt nakna naglar. Lite synd att det är FÖR bra. Och det täcker ju absolut inte på två lager. Jag använde tre tjocka lager och det var fortfarande synlig nagel. Men glittrar gör det ju. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, himla synd! Men glittret är fint :)

      Radera
  3. Men nej vilken besvikelse att basen höll så dåligt! Och att lacket var så skirt. Jag har tre stycken, de ser ut att kunna täcka själva men nu blev jag fundersam, kanske ska layera dem...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prova och se! Kanske har jag ett måndagsexemplar här?

      Radera
  4. Testa med ett annat baslack under, närmast nageln alltså innan glitter peel. Och trist att det är så skirt...

    SvaraRadera
  5. Ojoj, tre lager. Det var ju inte bra alls faktiskt. Gillar att Isadora släpper en peel off, synd om den inte funkar/funkar för bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju bara testat jättesnabbt, ska ge den fler chanser!

      Radera
  6. Tja peel-offen funkar ju tydligen bra, men tråkigt att det är så skirt för om jag förstått rätt så går Isadora ut med att dom här ska vara täckande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, annars hade det känts mer okej...

      Radera
  7. Ser ju ut som om det är ett lager, tråkigt att det täcker så dåligt. Glittret är ju väldigt blingit & fint annars

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glittret är verkligen fint! Med annat under kan de bli riktigt snygga!

      Radera
  8. TRE LAGER?!?! Nej du, det blir inget köp av dessa. Stod och höll i en av dem igår när jag var och handlade. Glad och nöjd över mitt beslut så här i efterhand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Men jag ska testa igen! Det kan ju har varit något skumt med denna flaskan eller min lackning....

      Radera