fredag 1 november 2013

Mobil holofredag

I dagens obefintliga ljus får vi nöja oss med mobilbilder. De blev faktiskt något mindre dåliga än de från den riktiga kameran. Lacket är Jade Vermelho Surreal, en riktig favorit, mycket finare än vad den ser ut här. Följ länk för bättre bilder!

Firar ni också holofredag idag? Berätta i kommentarerna så länkar jag så snart jag hinner. Hoppas att ni har en trevlig fredag så länge!
Tennails
Hannan 
Kajalpennan
Claws in Color
Lottskypottsky
Fröken Nilssons färger
Emma
Gelic
Fru Vesa
All Coloured Up
Vacker & Underbar
Vandrar genom färger
Sminkan
LeLack

30 kommentarer:

  1. Jade gör verkligen vackra holosar! Jag är med idag!

    SvaraRadera
  2. Läckert!

    Jag är med idag via Instagram med Colorclubs Harp On It.
    http://instagram.com/p/gK1FURME_9/

    SvaraRadera
  3. Jag gillar uttrycket "mindre dåliga" Förstår precis vad du menar
    Jag är med idag; http://kajalpennan.se/2013/11/some-like-it-haute-china-glaze/

    SvaraRadera
  4. Det där lacket är verkligen hur fint som helst. :) Idag är jag med och visar silverholo. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det tycker jag också!

      Härliga regnbågar hos dig!

      Radera
  5. Snyggt! Jag är med idag med ett lack från förra sommaren.

    SvaraRadera
  6. älskar VS!!
    Jag hänger på idag :)

    SvaraRadera
  7. Det här är verkligen ett underbart lack på alla sätt! Och självklart är jag med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det!

      Kul att du är med, turkost är ju finast!

      Radera
  8. Jättefint lack verkligen! Jag är också med idag med lite holo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Finfin nailart hos dig som vanligt :)

      Radera
  9. Idag är jag också med!

    Detta lack är ju underbart! Påminner mig om att jag måste använda det igen!

    SvaraRadera
  10. Underbart! Älskar Vermelho Surreal. Jag är också med idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det gör jag också!

      Kul att du är med :)

      Radera
  11. Vackert!
    Jag är med om du godkänner mitt bidrag!

    SvaraRadera
  12. Ah, Vermelho är riktigt fint! Och höstigt också.

    Jag är med idag: http://vandrargenom.blogspot.se/2013/11/zoya-blaze.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, bästa höstholot!

      Kul att du är med :)

      Radera
  13. Kameran på mobilerna är så pass bra idag att man kommer ganska långt med bara dem faktiskt.

    Jag var med igår men trillat tillbaka i gamla spår och inte hunnit läsa bloggar på fredagar. (är så trött på fredagar, förstår inte hur ni andra bär er åt!;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör man :)

      Jag ska lägga till dig! Jag orkar/hinner sällan heller på fredagar...

      Radera
    2. Tack för din förståelse:)

      Radera
  14. Vermelho är ju helt underbar! Och tack för att jag fick vara med trots att jag inte anmälde mig.

    SvaraRadera