lördag 26 mars 2011

Snatch och Smog


Jag är inne i en lite neutral period, och idag var det persikofärgade skuggan Snatch och mjukt mellanbruna Smog som fick komma fram. På brynbenet har jag använt highlighterdelen från min brynpenna Clinique Instant Lift for Brows.


Bronzern Peach Leopard ur Leopard Complexion Perfecion Kit från Too Faced, rouget Worship från FACE STockholm, Book of Shadows vol III från Urban Decay, Clinique Instant Lift for Brows, duokajalen brown sugar/cream lusture från Clinique, Touche Èclat från Yves Saint Laurent, High Impact Mascara och UDPP.

Dagens läppar pryddes av Mavalip inyansen Pasadena. Basen bestod av Cliniques nya färgade dagkräm Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF 15.

6 kommentarer:

  1. Vackert! Det är rätt trevligt med lite neutralt också, jag har kört rätt mycket på det den senaste tiden.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också neutralt just nu, blir en och annan lila, men annars är det mest brunt. Jättefin sminkning och härliga grejor!

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Tack!

    Roxcat: Tack!

    Ninni: Tack! Jag är nog mest insnöad på neutralt och khaki just nu.

    SvaraRadera
  4. Snyggt och fräscht! persika är fint, ser nästan alltid fräscht ut:)

    SvaraRadera