tisdag 8 mars 2011

Dagens öga med Haight och Suspect


Som jag beklagat mig över tidigare idag, misslyckades jag med att fotografera dagens öga medan det faktiskt gör dag. Här är dock ett senare foto på sminkningen, som egentligen var ganska fin. Enkelt med teal!


På kinderna hade jag Peach Leopard och Candy Leopard ur Too Faceds Leopard Complexion Perfecion Kit. På ögonen använde jag gröntealiga kajalen Duchess från Make up Store och tealfärgade Haight och varmbeiga Suspect ut från Book of Shadows vol III.

De här bilderna var inte mycket att skryta med. Spana in de nya fina Jelly Kiss-stiften istället!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser jättefint ut!

    SvaraRadera
  2. Tänkte fråga dig om du har koll på en snyggt grön flirtig (inte för mörk) grön ögonskugga från MUS eller MAC som passar om man är blek men varm i sina färger?

    SvaraRadera
  3. Fröken Frodig9 mars 2011 kl. 17:45

    Teal är ju sååå fint!

    SvaraRadera
  4. Karin: Tack!

    Emma P: Tack!

    Käthe: Just de märken har jag inte superkoll på och jag vet inte heller om du tex letar efter matt eller skimrig, men här kommer några förslag: MAC Humid, MAC Juxt, MAC Sassy Grass, MAC Swimming, MUS Eclipse eller MUS Pascal. Om jag hinner knåpar jag ihop ett litet inlägg :)

    Fröken Frodig: Ja :)

    SvaraRadera