söndag 6 mars 2011

Dagens naglar: Going Bananas




Jag brukar höja H&M:s lack till skyarna, men nya Going Banans är faktiskt helkass att måla med. Lacket vill varken täcka, flyta ut eller torka. Det var allmänt besvärligt, helt enkelt. Det tjusiga gröna skimret syns inte särskilt bra heller. Tur att jag köpte IsaDoras Mellow Yellow också!

Efter ett lager Essie Good to Go blev resultatet lite bättre. Jag ber er ha överseende med spill. Jag fotade innan lacket torkat, men tok givetvis bort spillet senare.

11 kommentarer:

  1. Trist att den var kass. Jag spanade på den men avstod, är inte så förtjust i gula naglar. denna hör dock till de klädsammare gula lacken iofs...

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att den inte var något vidare, färgen är fin iallafall!

    SvaraRadera
  3. Lite påsk över det hela tycker jag

    SvaraRadera
  4. Det är onekligen lite besvärligt men när ljuset träffar naglarna och det gröna skimmret syns så förlåter jag nog lacket allt. Synd bara att det gröna skimmret faktiskt inte alls syns i vanligt ljus....

    SvaraRadera
  5. Emma P: Klokt att stå över!

    Josephine: Tack! Jag funderar på att ge den en ny chans längre fram.

    Shamrock: Det har du rätt i :)

    Des: Ja!

    Lina: Instämmer! Det gröna skimret är väldigt väldigt fint!

    SvaraRadera
  6. Tur att jag skippade det, stod och höll i det men det kändes bara "NJAAAAA nej" över det så jag gick därifrån. DOm där små fina paketen med smålack är jag sugen på dock!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar inte ljusgult på naglarna. Orangegult är mer min melodi (om det ska vara gult alltså).

    SvaraRadera
  8. SminkJante: Det är onekligen en lite mer svårburen färg! förstår att inte alla trivs i den.

    SvaraRadera
  9. Honi: Aha. Smålacken är betydligt mer prisvärda :)

    SvaraRadera
  10. Jag håller med Lina, det är svårmålat men oemotståndligt när det gröna skimret kommer fram. :D

    SvaraRadera