torsdag 26 juli 2012

Solgult på ögat

I tisdags matchade jag mina äggulegula naglar med solgula ögonlock. Gult på ögonen är minsann mer smickrande än man kan tro tycker jag.

I dagens: rouget CORALista från Benefit, bronzers ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) från Too Faced, UDPP, läppstiftet Perfect Moisture Lipstick i 163 Coral Glow från IsaDora, Bikini Line från Benefit, Bright Future från MAC, nya Dynamic Lash Growth Mascara från samma märke, brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig gul sminkning! Det är en perfekt sommarfärg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Gult känns verkligen somrigt!

      Radera
  2. Jag gillar gult så det här var en härlig treat!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig tänkt på att använda gult, va fint det var! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det tåls att tänkas på :)

      Radera
  4. Ja med rätt gul är det minsann inte så tokigt. Det här blev riktigt fint...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skuggan har blivit liggande av någon anledning, och det är ju lite synd :)

      Radera
  5. Åh, Bright Future är ju så snygg! :D
    Synd att jag missade den kollektionen,
    det var innan jag blev hardcore MAC-nörd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den?! Jag hade turen att få köpa den av LipGlossBitch.

      Radera