lördag 28 juli 2012

Dagens diss: L'Oréal Glam Bronze Wild Instinct Powder

 
Man kan verkligen fråga sig hur smart det är att köpa ett solpuder bara för att det har fint mönster, när man a) redan har väldigt många bronzers, och b) vet att färgen är för mörk. Mot bättre vetande gjorde jag så med L'Oréals Glam Bronze Wild Instinct Powder 003, bara för att jag är så förtjust i leopardmönstrat smink.

Väl på kinderna visade det sig att färgen inte var så dum ändå. Mönstret, däremot är på väg att försvinna redan efter 2-3 användningar. Inte okej! Grattis till mig för bortkastade 99 kr. Tur att jag iallafall inte betalade fullpris....

6 kommentarer:

  1. Har funderat på att köpa den också eftersom den är så fin men då vet jag att jag kan låta bli Synd att mönstret ska förvsinna så fort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, är det mönstret man diggar är det verkligen inte lönt...

      Radera
  2. Det hade varit fint med en sådan här men att fläckarna var i en annan färg,typ guldskimmer eller liknande. Då hade mönstret räckt till den varit slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var ju det intrycket man fick innan man huggit in på pudret. Synd!

      Radera
  3. Tråkigt att mönstret redan försvunnit, svårt det där med produkter med mönster. Man törs ju typ inte använda dem och typ ett rouge som man bara kan titta på är ju ganska värdelöst...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen synd! Skådebröd är ju inte så kul i längden.

      Radera