söndag 1 juli 2012

Recension: Kicks Self-Tanning Lotion

Jag har testat Kicks Self-Tanning Lotion (89 kr) sedan den landade hos mig i våras och är redo att dela med mig av mina åsikter. Först en lite fakta om produkten: Den brunskimrande krämen kommer i en praktiskt 150 milliliterstub och innehåller såväl vitamin E som mjukgörande avokadoolja. 

Nyansen är bra tycker jag, den är brun utan att bli gul eller orange. Krämen sjunker in fint och lätt att smörja ut. Doften är helt okej för att vara en brun-utan-sol. Jag har bara använt krämen till kroppen då jag inte är så förtjust i att BUS:a ansiktet, men den ska gå att använda även i ansiktet. Någon som testat?

Till kroppen funkar den som sagt utmärkt. För 89 kronor tro jag att det är svårt att hitta en bättre produkt. Tummen upp för Kicks!
Betyg: 4 av 5

4 kommentarer:

  1. cecilia dijkstra ( cila_bila_96@hotmail.com )11 juli 2012 kl. 15:46

    funkar den att ha i ansiktet?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte BUS i ansiktet rent generellt, så det har jag inte testat. Det står dock på tuben att den funkar bra även i fejan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. cecilia dijkstra12 juli 2012 kl. 22:20

      Okej, jag har aldrig (vågat) testat bus i ansiktet, men den var ju inte dyr så kan ju testa!:)

      Radera
    2. Hoppas den är bra där också :)

      Radera