fredag 20 juli 2012

Holofredag med Charm Pink

Till veckans holofredag vankas Depend igen här hos mig. Lacket heter 2029 Charm Pink.

2029 Charm Pink är kanske inte det mest spännande bland Depend Holographic-lacken, men något finare än på mina bilder är det i verkligheten. Regnbågarna är lite bättre. Just nu är det dock så att våra gäster kommer om ca en kvart, så good enough med bilderna! Jag har precis förfärdigat en vit kladdkaka med lite röda vinbär på toppen. Mums, mums. 

Spana in mer tjusig holo här:
LeLack
Cactus
Sminkan x2
Emma
Make a Lujah

Nailtastic
Mrs Data
Nagelbiten
Honi
My Nailpolish Online
Maggie's Mani Mansion
Lacky Corner
Vacker & Underbar

22 kommentarer:

  1. Jag kommer vara med men måste komma hem först så jag kan fota. Bär också Depend dagen till, Denim Blue:)

    SvaraRadera
  2. Jag är med med ett och ett halvt hololack :p

    SvaraRadera
  3. Charm Pink har jag kvar att prova av mina dependlack. Den ser söt ut. Lite för kanske till och med...

    Jag är med, så klart! Jade i silver och svart. Dubbelt upp alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kanske lite för sött, det håller jag med om. Blir layering m mörkare färg under i fortsättningen!

      Dina bidrag är underbara :)

      Radera
  4. Jag är med för första gången. Det blev Depend här med, Laurel Green :3

    SvaraRadera
  5. Söt rosa, men kanske inte riktigt min sorts rosa. Jag är med i dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite i mesigaste laget för mig också.

      Kul att du är med!

      Radera
  6. Klart jag är med. Har rosa jag med, dock inte i regnbågsform som du.

    SvaraRadera
  7. Det var fint, väldigt lagom för neutrala dagar.

    Jag är med idag också med ett neutralt lack. nagelbiten.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Jepps jag är med! :-) Också med Depend, faktiskt!

    SvaraRadera
  9. Diskret men ändå så fint!

    Jag är med!

    SvaraRadera
  10. Jag är med också :)

    Lacket är fint, men inte alls min färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag föredrar också knalligare lack egentligen.

      Kul att du är med!

      Radera