onsdag 25 juli 2012

L'Oréal Color Riche Exotic Canaries


Jag har gjort ett och annat felköp i jakten på bra gult lack. Ibland bedrar snålheten verkligen visheten! Sett i backspegeln kunde jag lika gärna slagit till på Color Riche Exotic Canaries från L'Oréal Paris från början. Turligt nog slapp jag betala fullpris, utan passade på när Lindex sålde L'Oréals lack för 39 kr istället för 59 kr (i förra veckan, kanske gäller erbjudandet fortfarande?). Här ser ni två lager. Lacket är lättmålat och hade säkerligen varit snyggare i tre lager, men det finns gränser för en tolvveckors valps tålamod.

15 kommentarer:

  1. Tänk va, jag köpte också detta nagellack hos Lindex då de hade rabatt. Ett riktigt gult nagellack och borsten var verkligen okej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra köp :) och ja, borsten var kanon!

      Radera
  2. Jamen titta! Så himla fint! :)

    SvaraRadera
  3. Var inne på H&M igår och dom hade extrapris på Loreals lack. Hur utbudet bland färgerna är har jag ingen aning om för jag hade inte så mycket tid, men det var extrapris på dom och nån Isadora lack också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt! L'Oréal har många jättefina färger!

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt snygg gul! Den måste jag spana efter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! En av de snyggaste gula jag sett!

      Radera
  6. Den köpte jag när jag hälsade på Emma! Måste prova den snart för den ser härlig ut!

    SvaraRadera
  7. Om man gillar gult ät den fin. Fast jag gillar inte gula lack, har dock en gul klänning som jag älskar. Tycker det var helt rätt av er valp, är man bara 12 veckor ska man ha specialbehandling:)

    SvaraRadera
  8. Förresten, gillar en del gula lack också kom jag på, jag är dock lite skeptisk och vet inte riktigt vad jag tycker om denna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Valpen har alltid rätt! Utom när han vill äta stockrosor...

      Gult är lite svårt ibland, lätt att känna sig kluven! Jag var ganska besviken på H&Ms liknande, men gillar detta.

      Radera