tisdag 10 juli 2012

Dagens tår x 3


Idag bjuder jag på tre olika "dagens tår". Först och främst valpens gulliga tass. Vissa tår gör sig verkligen bäst au naturel! Mina tår, däremot, är betydligt snyggare med lack på naglarna. På bilderna ovan har jag ett lack jag verkligen gillar, nämligen Curacao Punch, från KICKS Make Ups sommarkollektion 2012.

Här ser ni en pedikyr med ett extremt skirt lack från Depends sommarkollektion (tror det var 317). Jag har målat med fyra lager och blev inte särskilt nöjd. Lacket har redan flyttat hem till en tjej som fyllde fyra för ett tag sedan. Hon gillar det nog bättre!

12 kommentarer:

  1. Jag efterlyser ett valpinlägg! Lelle gölliga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska jobba på det! Han är lite svårfotad i sin intensiva svärta :)

      Radera
  2. Vilken snygg blåfärg att ha på tånaglarna!
    Jag brukar ha svårt att hitta snygga färger till tårna men Curacao Punch såg ju inte dum ut!

    SvaraRadera
  3. Fina färger, speciellt det turkosa. Tassen är mycket söt! :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt valptass! Och Curacao Punch gjorde sig verkligen bra på dina tår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Valptassen är verkligen svårfotograferad p g a sin djupa svärta :)

      Radera
  5. Färgen är fin och tassen är gullig!
    Jag vill också ha lite valpinlägg, med bilder...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Valpinlägg kommer :)

      Radera
  6. Valpens tår är sötast tycker jag! Fast dina var väldigt fina i det turkosa lacket:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snappo tackar och tuggar lite på dig, jag tackar utan att tugga :)

      Radera