lördag 28 juli 2012

Knallig linje är allt som behövs!


Såhär års är nog detta min favorit sminkning; neutral skugga från frans till bryn och sedan en riktigt knallig eyeliner eller kajal i någon blågrön nyans. Här är det krämskuggan Smudge Pot Kitten från Stila och  Tecnico Eye Liner i Turqoise från Collistar som gör jobbet. Båda sitter som berget, oavsett fuktig varm luft, svett eller bad. Tummen upp!


Till dagens: UDPP, nya Dynamic Lash Growth Mascara från IsaDora brynpennan Instant Lift for Brows från Clinique, rouget Precious Posey från samma märke,  Tecnico Eye Liner i Turqoise från Collistar, fina duobronzern Sun Bunny ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) från Too Faced, Stilas Smudge Pot Kitten och BB-krämen Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup (recension här), också från Too Faced.

11 kommentarer:

  1. Min favoritsminkning också! Det är en väldigt fin färg, den där turkosa, känner att jag måste utöka min samling... Vill ha både lila och turkost nu. Suck, så mycket man vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen ett säkert kort! Collistars är helt grymma om du hittar dem, enda nackdelen är priset...

      Radera
  2. Ungefär sådär såg jag ut igår på jobbet, bara pennan Crazy lazy som en kajal. Är för varmt för att sminka någonslags bas också.

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt! Jag vill också skaffa en knallig eyeliner!

    SvaraRadera
  4. Mycket tjusigt, GOSH's eyeliners brukar normalt stå i centrum när jag gör såna här eyeliners. Dom är suveräna och håller genom allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Just det, jag måste ta mig till Matas och spana in dem!

      Radera
  5. Ja en färgad eyeliner gör mkt. Denna var himla fin!

    SvaraRadera