onsdag 7 september 2011

Dagens öga med The New Black Collection från Clinique


Lite lite sol tittade fram ikväll, därav det spejsiga ljuset. Som väntat kunde jag inte hålla mig ifrån The New Black Collection – Black Honey Trend från Clinique längre än nödvändigt. Nu har jag varit uppe alldeles för länge, och måste lägga mig genast pronto. Har en hård dag framför mig imorgon på jobbet.



Det var hur enkelt som helst att få till en bra jobb-look med dessa bärbara färger! Det är ju inte alls ovanligt eller speciellt, men jag gillar verkligen denna typen av sminkningar till vardags.


4 kommentarer:

  1. Ja dessa sminkningar är bra på jobbet, diskret men ändå fina! Detta var väldigt fint! :)

    SvaraRadera
  2. Gud så fint och vilka härliga produkter! Konstigt jag fick inte pressutskicket från Clinique på de produkterna fastän jag brukar få andra mail. Skumt.

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack! Ja, de är jättefina!

    Det kom inget allmänt mejl, tror jag, jag hörde av mig och frågade om BB-krämen mm och fick info då.

    SvaraRadera