onsdag 28 september 2011

Dagens öga ur Urban Decay 15-Year Anniversary Palette



Imorse plockade jag fram min fina 15-Year Anniversary Palette från Urban Decay. Jag blir glad varje gång jag tar fram den! Här har jag använt skuggorna Vanilla, Flow och Chase som syns längst ner till vänster:


Utöver paletten kring ögonen: Lancôme Effacernes Concealer, 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon från Urban Decay, Clinique Instant Lift for Brows, IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing och UDPP.


På kinderna: Georiga från Benefit, Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced och Snow Bunny ur Too Faced The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här).

9 kommentarer:

  1. Fint!
    Jag älskar sådana beige-bruna färger!

    SvaraRadera
  2. Som vanligt är det jättefint :)
    Jag kunde inte lägga upp bild från kameran igår, konstigt nog, men jag hade lila och rosa. Jag känner att jag måste våga använda färger i vardagen :)

    SvaraRadera
  3. Mycket fint och skimrigt! :-)

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack! Jag också :)

    Blowfish: Tack så mycket! Det blir kul att se lila o rosa på dig framöver då :)

    Ninni: Tack!

    Josephine: Tack :)

    SvaraRadera
  5. Jag har länge suktat efter din turkosa eyeliner, men igår köpte jag en från make up store! Den är så himla fin, hade den idag! Älskar den, och det är tack vare dig som jag vågar använda en sån färg :)

    SvaraRadera
  6. Blowfish! Vad kul att höra! Jag tror att den kommer att passa dig kanonbra!

    SvaraRadera
  7. Vad fint och naturligt det ser ut :)

    SvaraRadera