söndag 11 september 2011

Dagens naglar: Purple Rain



Här ser ni Purple Rain från KICKS Nailpolish som jag burit i veckan som gått. Det är en lättmålad snyggt skimrande varmtonad lila. Inte alls unik, men väldigt snygg. Om du saknar denna nyansen i din samling tycker jag att du ska slå till direkt!

I veckan har också KICKS Nailpolish börjat säljas hos Kicks och kicks.se. Jag har snabbkikat på dem, men hade svårt att bestämma mig eftersom där fanns så många fina. Några fler av dem kan ni se swatchade här!

8 kommentarer:

  1. Vilken färg! Den måste jag in och köpa

    SvaraRadera
  2. Jag får väl skilja mig från mängden och säga att jag gillade inte färgerna så mycket, tyckte att de var lite tråkiga...

    SvaraRadera
  3. Verkligen tjusig! Har inte hunnit testa något av Kicks-lacken ännu, men ska ta tag i det snart.

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Den är ett kap!

    Emma: Vad synd! Jag tror att där finns något för de flesta. Men det beror såklart också på lite vad man har hemma redan...

    Nailtastic: Tack! Gör det, de är trevliga bekantskaper!

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! måste ner på stan efter jobbet i morgon o införskaffa det.

    SvaraRadera
  6. Peter: Tack! En liten varning för att du troligen kommer att gå ut från Kicks med mer än ett lack :) Där är så många fina!

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Precis, min favorittyp av lila!

    SvaraRadera