torsdag 15 september 2011

Clinique Lid Smoothie live!


Nu var det ett tag sedan jag skrev om de nya krämskuggorna Lid Smoothie Antioxidant 8-Hour Eye Colour från Clinique. Minns ni dem? Nu har jag två av dem hos mig för testning, och de ser ju väldigt frestande ut! Här är en närmare titt på Cute-cumber och Pinko Biloba:



Alltid en utmaning att visa färger med det lilla ljus som finns kvar när man kommer hem från jobbet och vittjar brevlådan, men här gick det minsann ganska bra! Bilderna är klickbara.

8 kommentarer:

  1. Cute-cumber! :D Jag fnissar på mig!

    SvaraRadera
  2. Mrs Data: Låter nästan som ett OPI-lack :)

    Ninni: De ska bli väldigt spännande att testa! Hoppas, hoppas att de är bra! Du måste nästan skaffa den lila i så fall...

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Ja, visst är de!

    Emma: Den är väldigt snygg!

    SvaraRadera