lördag 3 september 2011

Enkät: Höstmejk 2011


Fröken Rosa skickade vidare en kul enkät till mig för ett (eh...) tag sedan. Nu har jag äntligen kommit till skott med svar!

Sminklook i höst?

Underbar murriga men färgstärka höstkulörer. Spana i kollaget här, så ser ni vad jag menar!

Tips inför hösten?
Byt till oljebaserad rengöring när det börjar bli kallat ute!

Nåt särskilt du sugen på ur höstkollektionerna?
Oj! Är det något jag inte är sugen på?! Två riktigt fina paletter är redan inhandlade, men jag är också sugen på gröna Shimmer Cubes från The Body Shop, nästan allt från Too Faceds höstkollektion Midnight in the Garden of Glamour, fler fina paletter, arktiska skönheter från Lumene, lite Lancôme (eller mycket...) och lite Clinique. Listan kan bli oändligt lång!

Kommer du däremot absolut inte köpa?
Här svarar jag likadant som Fröken Rosa. Det får vara slut med bronzershoppande för ett tag framöver.

2 kommentarer:

  1. Kul att se dina svar, håller med dig på många punkter. Klickade hem Smokey Eye paletten igår, hihi :)

    SvaraRadera
  2. Joesphine: Det KAN vara så att den är på väg hit också...

    SvaraRadera