söndag 11 september 2011

Too Faced Smokey Eye Shadow Collection på plats hos mig


Jag har ju redan skrivit miljarder sukt- och önskeinlägg om höstens läckra palett Smokey Eye Shadow Collection från Too Faced, så det var väl egentligen bara en tidsfråga innan jag skulle köpa den. Nu är den här hos mig, och jag ångrar redan att jag inte klickade med penslarna och någon singelskugga också...


Too Faced har gjort sina paletter lite mer slimmade än tidigare, men asken är lika fin som vanligt. Gillas av mig!


Ni har ju sett skuggorna förr vid de här laget, men de är så fina att de tål att visas igen!


Jag har även smygswatchat lite tidigare, men vi tar det från början igen. Överst från vänster ser ni Firefly (silvery taupe), Cloves (bronzy brown), Up In Smoke (black brown), White Lie (sugar white), Nice Ash (charcoal), Smokin Hot (matte black), In A Flash (silver shimmer), Smoking Jacket (black plum) och Smolder (matte navy).



Småbilderna är klickbara. Dagens öga med skuggorna på dyker upp i morgon!

4 kommentarer:

  1. Hade tänkt beställa den där från eleven när jag beställde senast men gjorde det inte, ångrar mig nu. Måste nog ta och göra en till beställning.

    SvaraRadera
  2. Men titta, bra köpt, hihi! Verkar inte vara många beautybloggare som köpt denna palett tyvärr, så nu får vi inspirera varandra! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag ska stå emot.. jag ska stå emot.. =)

    SvaraRadera
  4. Kashyaya: Det är nog lika bra, för den är jättefin!

    Josephine: Jag är mycket nöjd :)Ja, det får vi göra! Konstigt att inte fler köpt...

    Roxcat: Lycka till :) Jag klarade det inte särskilt länge...

    SvaraRadera