tisdag 13 september 2011

Dagens läppar: Clinique Black Honey Duo



Jag har sagt det förr och jag säger det igen: läppduon ifrån The New Black Collection – Black Honey Trend från Clinique är sjukt snygg, men väldigt svårfångad på bild.


Duon består av Almost Lipstick i Black Honey...



...och ett matchande Long Last Glosswear SPF 15. Färgen är neutral och lättburen, men ändå spännande. Den är verkligen svår att visa, jag får försöka fler gånger! Det blir inte svårt, för jag har det på mig mest hela tiden.

11 kommentarer:

  1. Det känns att detta kommer att få flytta hem till mig!

    SvaraRadera
  2. Ser superfint ut! Men va - har ni sol i Skåne? Fusk, här i Götet bara regnar det hela tiden - och blåser.

    SvaraRadera
  3. Det ser jättefint ut! Håller med Ninni ang vädret förresten.

    SvaraRadera
  4. Emma: Jag tror att ni skulle trivas utmärkt tillsammans!

    Ninni: Tack! Tyvärr inte, schemalagt inlägg :)

    Karing: Tack! Nix pix, bara Katja. Har just rotat fram regnbyxor till morgonens jobbcykling...

    SvaraRadera
  5. Hihi, kul att du skrev "Karing", typ som "raring".

    SvaraRadera
  6. Den här tror jag nog att jag måste köpa, ser otroligt fint ut!

    SvaraRadera
  7. Oh nämen jag blev inte alls avundsjuk nu. Nejdå. Ingen fara......

    SvaraRadera
  8. Ojoj så fint :) Har du nån info om Kicks kommer sälja denna kollektion? Var in till "min" kicksbutik och frågade, men dom visste ingenting! Vet du vad denna goding kommer att kosta? Högt måste ha begär på detta läppgunk :)

    Mvh Therese

    SvaraRadera
  9. Karin: Oj, måste vara ngn sorts ng-ljudsautomatik i fingarna! Men det kanske blir ett bra smeknamn :)

    Lina: Det är ännu finare än det ser ut :)

    Mrs Data: ;)

    My Sunshine: Tack! Hrm, det är inte alltid de har kull ute i butikerna så tidigt. Kollektionen säljs f o m 17 oktober. Jag lovar att genast kolla upp var den kommer att finnas!

    Återkommer inom kort med både pris och plats!

    SvaraRadera
  10. My Sunshine! Kollektionen kommer att säljas på de flesta Kicks och Åhléns. Läppduon kostar 215 SEK och Almost Lipstick kostar 230 SEK.

    SvaraRadera