lördag 17 september 2011

In a flash, Smoking Jacket och Smolder i dagens öga



Här har jag testat den tredje looken, Fashion, ur Smokey Eye Shadow Collection (Day Look finns här). Riktigt fint och kvällsfestligt! Skuggorna är, som vanligt, otroligt härliga att jobba med.


Här ser ni instruktion och skuggor från Too Faced (In a flash, Smoking Jacket och Smolder) och kajalen Deep Cobalt från Clinique. Skuggbasen är UDPP och på fransarna ser ni IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing.

12 kommentarer:

  1. Eh jag finner nästan inga ord. Herregud vad fint det var! Själv är man krasslig så fotade inte ens sminket idag :(
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tänk att få bära det på en utekväll! =)

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar! Smoking jacket är ju hur fin som helst..mums!

    SvaraRadera
  4. Blowfish: Tack snälla du! Krya på dig!

    Emelie: Tack!

    FruVesa: Det hade varit perfekt!

    Honi: Tack snälla! Ja, SJ är grym!

    Sanna: Tack!

    SvaraRadera
  5. Wow, snacka om party - urfint!

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Jag gillar det mer dramatiska och här är det verkligen drama!

    SvaraRadera
  7. Det här var ju superläckert! Kan tänka mig att du kommer åstadkomma mycket fint med den paletten!

    SvaraRadera
  8. Sminkan: Tack! Jag trivdes faktiskt riktigt bra, trots dramatiken :)

    Emma P: Tack! Jag är himla nöjd med mitt köp!

    SvaraRadera