torsdag 22 april 2010

Ur askan i Lancôme


Storhandla Lancôme gör man med fördel, som Skor och maskara, i England. Under rådande askmolnsomständigheter, som gör alla Englandsplaner osäkra, säkerhetsshoppade jag på Kicks istället. Med en 20% rabattkupong och födeslsedagspresentkort som hjälp på traven blev det nästan som i England. Redan vid första anblick kan ni säkert lista ut vad jag köpte, och i vilka nyanser:


Underbara Pop'n Palette i 16 Pop'n Petrol. Jag är mycket nöjd med min fångst, och behöver inte längre oroa mig för att den skulle ta slut.


Naturligtvis är det Le Khôl Gloss i 01 Pop Petrol jag slog till på. Den är ljuvligt fin. Jag återkommer med mer info och bilder när jag testat den ordentligt!


Hastiga swatcher. Skuggorna är för skirt målade för att riktigt komma till sin rätt. De blev mycket snyggare på!


Personalen på mitt Kicks är världens snällaste. Trots att jag egentligen missat Lancômegåvan, fick jag med mig dessa fina presenter. De ska bli väldigt spännande att testa, i synnerhet concealern och Génefique.

När detta inlägg skrivs är tiden mycket knapp. Jag uppdaterar med länkar ikväll! Fixat! Blev inte så många, dock. Försent ikväll också...

7 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig shopping! Hurra!

    SvaraRadera
  2. Men jösses vilken härlig shopping! Både pennan och paletten ser ut att vara riktigt guldkorn! Pennan ser otroligt pigmentrik och härlig ut, ser fram emot att se hur du tänker använda dem. Gåvan var jättefin också. Concealern har jag haft och den är superdryg och helt suverän. Originalförpackningen har jag för mig är på 15 ml och den räcker i flera år så denna storlek är nog faktiskt bättre eftersom produkter blir ofräscha efter ett tag. Wow vilka grejor helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. Finfin shopping och vilka snälla Kicks'are som skickar med massa gunk. Ska bli kul att höra om du gillar concealern lika mycket som jag. :)

    SvaraRadera
  4. Åh så fina grejer! jag ser verkligen fram emot att få se dem på! Kul att du fick med gåvan dessutom...

    SvaraRadera
  5. Ååååh vad fin paletten är! Nu vill jag också ha!

    SvaraRadera
  6. Det var en generös gwp, må jag säga!

    SvaraRadera
  7. Sminkan: Hurra stämmer väl överens med känslan när jag travade ut från Kicks med min fångst =)

    Ninni: Ja =) Precis så tänker jag också om förpackningar, små är nästan alltid bättre!

    Tina: Jag hoppas också stort på det =)

    Emma P: Tack! Gåvor spär verkligen på det reklamutjatade ordet "shoppingglädje" =)

    Fröken Frodig: Tack! Det tycker jag verkar rimligt att du vill =)

    Des: Egentligen var det noga stora delar av två olika =)

    SvaraRadera