lördag 10 april 2010

Blått och grått från Hamburg



Även denna helgen visar jag er en sminkning från Hamburg. Jag är nämligen hemma hos föräldrarna för att fira min födelsedag. Himla mysigt! Eftersom jag har med mig ungefär samma gunk som på bilden nedan, är det inte omöjligt att jag faktiskt har ungefär samma sminkning idag.


Jag har använt den blåa skuggan utan guldglitter ur Palette Liberté 01 Indigo Royauté från Lancôme, ljusgrå skugga (nr 4) ur IsaDoras kvintett Creamy Nudes och Benefit Bikini line som highlighter. Kajalen (ej i bild) är Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Binge. Ögonskminkningen matchades med Benefit Sugarbomb på kinderna.

Ha en riktigt härlig lördag!

10 kommentarer:

  1. Fyller du år idag? Stort grattis! Själv fyller jag 40 på tisdag, ofattbart och lite ledsamt att tiden går så fort.

    SvaraRadera
  2. JA må hon leva, ja ja må hon leva uti hundrade år... Hursomhelst Kerstin, GRATTIS!! Fin sminkning. Mina helgnaglar efter att ha haft depend nr 36(rödorange) så har jag återigen bytt till Creative(crimson uprising) på både naglar o tånaglar.

    SvaraRadera
  3. Finfin sminkning. Och ett stort grattis på födelsedagen, hoppas att firandet är toppenbra!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack! Och grattis i förskott till dig =) Just nu tycker jag att det är mer ofattbart än ledsamt, men ibland blir man ju lite stressad av allt man vill göra =)

    Peter: Tack! Särskilt för sången =) Depend 36 o CU låter som en snygg kombo!

    Emma P: Tack! Firandet går finfint =)

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott får jag säga då :) Hoppas du hade en fin födelsedag!

    Kram!

    Jättefin sminkning också btw!

    SvaraRadera
  6. Marybeth: Tack snälla du =)

    Sara S: Tack =)

    Badbomben: Tack!

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott och finfin make-up. Bor dina föräldrar i Hamburg?

    SvaraRadera
  8. Linda: Tack! Nej, de bor inte i Hamburg, jag har skrivit lite virrigt =) När ja har varit iväg hos släkt och familj på påsk o födelsedag la jag upp schamalgda inlägg med sminkningar från en Hamburgresa i mars.

    SvaraRadera