torsdag 15 april 2010

Fågelfångst



Det kan vara så att jag slank in på MAC idag efter tuff jobbdag och haffade mig en bedårande söt liten flaska... Egentligen känner jag mig ytterligt fånig som köpte ett så dyrt lack, men till mitt försvar (utöver den söta designen, då), har jag inte någon liknande färg sedan tidigare. Lacket heter Blue India och kommer från kollektion Liberty of London and MAC.

Om blogger kan tänka sig att fungera under kvällen ska jag visa flera fina saker som jag spanade in.


4 kommentarer:

  1. Äh, ibland får man kosta på sig något dyrt och fint!

    SvaraRadera
  2. Jajamensan, håller med Ninni. Har suktat lite efter det här också, tycker det har ett så vackert namn, men har inte riktigt ekonomi för det nu.:) Vill se MER bilder dock! Mera, mera! Gärna på lacket på, inte sett det på någon på nätet och väldans nyfiken.:)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag är inte lite avundsjuk, men det var du värd! =)

    SvaraRadera
  4. Ninni: Ja =)

    Skor och maskara: =) Bilder kommer strax, men jag hann nog inte först =)

    Makeuponista: Tack snälla du =)

    SvaraRadera