måndag 19 april 2010

Mycket dagens




Dagens öga, naglar och blus är lila. Inte mycket mer att säga om det!




Här ser ni dagens gunk, fotograferat ovanpå dagens blus. Till vänster: miniswatch på duokajalen från Clinique. Lite ovanliga, fina färger. För att spana in vad som finns i den lilla söta burken kan man rulla ner!

I dagens matchade jag inte bara blus och smink med varandra, utan även med naglarna. Det blev Essies Lyford Lilac som fick komma fram igen. Jag känner mig fortfarande lite kluven till färgen, men det passade fint till min blus!






Till vänster ser ni lacket i ett lager. Två gör sig bättre, tycker jag.

Traditionella tummbilder: ett lager till vänster, två till höger. Vilket tycker ni är snyggast? Tycker ni om lacket över huvud taget?



Psst! Nu har jag uppdaterat balinlägget med uppgifter om nagellacket.

4 kommentarer:

  1. Superfin mejk och toppenfina naglar! Men jag tycker inte att lacket ser så lila ut som namnet antyder? Det ser mer nudefärgat ut, tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Älskar prickigt, kanske får skaffa mig något till sommaren. Kajalpennan ser härlig ut!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! och så mkt söta saker du har använt:)

    SvaraRadera
  4. Nailtastic: Tack! Lacket är inte lila-lila, utan snarare nude- eller ler-lila. Det är för lila för att vara helnude, man ser faktiskt nästen lite sjuk ut =)

    Nini: Tackar! Jag älskar också prickigt. Har nästan patologiskt många prickiga klänningar...

    Emma P: Tack =)

    SvaraRadera