måndag 26 april 2010

Apricot pie


Dagens naglar är inspirerade av två sköna bloggerskor, Beleza och Nailtastic, som båda bar Essies Van d-go igår. Jag har istället målat klorna med Viva la Divas Apricot Pie som jag fick i födelsedagspresent. Ni har sett lacket på tidigare, i min multipastellmanikyr.

Apricot Pie känns som en helt okej budgetvariant av Van d-go. Visserligen är det svårmålat (blir strimmigt och jäkligt), men det är tydligen originalet också...

Dagens sminkning kommer senare ikväll, även den är på tema aprikos/persika.

6 kommentarer:

  1. Jättefint! Är sugen på flera av VLD:s vårlack.

    SvaraRadera
  2. Nailtastic: Tack! Jag skulle också kunna tänka mig några fler =)

    SvaraRadera
  3. Very nice! Måste få tag på något av de nya lacken..

    SvaraRadera
  4. Stylefile: Tack! Ja! Ut och spana!

    SvaraRadera