torsdag 2 februari 2012

Prime time?


Jag har haft span på dessa tjusiga krämögonskuggor (eller primers( ett bra tag. De heter Prime Time Primer Shadows och kommer från Bare Ecentuals. Efter vad jag har hört hos Ninni och Sanna ska de sitta som berget och funka bra både på egen hand och som underlag. Skuggorna kostar 405 kr styck i butik i Sverige, men Ninni har hittat ett smart kit där man får småvarianter av de fem färgerna Sundance, Bronzed twig, Gold nugget, Gunmetal och Sandalwood för en rimligare (iallafall utomlands) peng. Hoppas att det finns kvar!


Uppdatering: Nu har jag kittet på bild också. Och snart i en brevlåda nära mig... Tack Sublimt för tipset!

9 kommentarer:

  1. Du kommer inte att ångra dig! Gunsmoke är min favvorit!

    SvaraRadera
  2. Kitet finns för 210 pix på Beautybay.:)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Måste se till att få iväg beställningen här nu :)

      Radera
  4. Attans, där beställde jag också... Fast jag absolut inte får spendera mer pengar!

    SvaraRadera