onsdag 1 februari 2012

Önskepalett #14: Vårnytt från Stila - In the Garden Palette


Stila In the Garden Palette är som en vårig variant av höstens fina In the Light Palette. Behöver jag berätta att den klättrar rakt in på listan av önskepaletter? Precis såhär vill jag att en palett ska se ut. Men fler trevlig accentfärger, men flest ljusa basfärger. Kombinationsmöjligheterna blir oändliga! I paletten finns skuggorna:
Chinois - matte creamy white
Breeze - shimmery beige
Bark - shimmery taupe
Freesia - shimmery violet blue
Rosette - metallic pink violet
Nectar - matte creamy beige
Honey - metallic bronze gold
Sage - shimmery translucent green
Moss - dark olive green with shimmer
Juniper - deep shimmery forest green
Man får också med en Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Starfish "black with gold and green pearl". Jag är otroligt nöjd med min In the Light Palette, och extremt sugen på In the Garden Palette.

Psst! Ni har väl inte missat lila systerpaletten In the Moment Palette?

3 kommentarer:

  1. Denna ser verkligen fin ut. En bra komibnation av neutrala och lite roligare färger. Precis så där att man kan klara sig på denna paletten på en resa och så där. Dock tror jag att jag "har" de flesta av dessa i andra varianter, så det är ingen jag suktar efter för den sakens skull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det nog egentligen för mig också... Men kombinaitonen. Åh!

      Radera
  2. Den här kan nog vara nåt för mig. Superfina färger!

    SvaraRadera