fredag 7 oktober 2011

Recension: KICKS Nailpolish


I samband med sitt tjugoårsjubileum firar Kicks med att lansera ett eget märke - KICKS Make Up. Först ut är 40 nagellack i olika färger (+ bas- och överlack). Jag har fått hem sex färger för testning, Metro Grey, Army Jacket, Studio 54, Cha Cha Red (på tårna just nu!), Purple Rain och Fab Jean (och även hunnit köpa på mig ett ännu ovisat).


Jag har testat mig igenom de flesta (klicka på lacknamn för bilder) och är förtjust! Lacken håller hög och jämn kvalitet. Även färgutbud, pris, penslar och storlek får full pott av mig. KICKS Nailpolish är en lyckad satsning och jag ser fram emot resten av KICKS Make Up.
Betyg: 5 av 5
Lacken kostar 39 kr för 8 ml och finns i butik nu.

Psst! Det blir ingen bra holofredag här idag, mina hololack är slut... Jag hoppas att ni andra kör på och att det trillar in lite nya lack till mig inför nästa fredag.

5 kommentarer:

  1. Jag är väldigt nyfiken på lacken men har inte tittat närmare på dem än, ska verkligen göra det! :)

    SvaraRadera
  2. Bara man undviker Morning shimmer så... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag köpte färgen "Lady Blue" för nån vecka sedan och älskar den!

    Dessutom blev jag väldigt positivt överraskad då jag skulle ta bort lacket.
    Du vet när man har ett mörkt nagellack och ska ta bort det med remover så brukar man ofta få massa svart lack på fingrarna i samma veva?
    Det hände inte alls med detta lack, det liksom bara gleeeed av, hur lätt som helst - jag kan inte beskriva det men jag blev helt chockad - på ett bra sätt.
    *haha*
    Jag vet inte om det gäller alla lack eller bara en viss färgs formula - måste köpa på mig lite fler lack att testa... =)

    SvaraRadera
  4. Ja, men fram för fler billiga lack dessutom! Heja kicks, jag kör holo redat med sinful seniorita från hm faktiskt.:) har en hel del kvar att gå igenom o sedan börja jag om el går in på glitterlacken m holobitar i.;)

    SvaraRadera
  5. Joesphine: De förtjänar en närmare titt!

    Mrs Data: Om man inte gillar skirt :)

    Jenna: Jag kommer inte riktigt ihåg hur de andra lacken här var att ta bort, men det låter ju ehlt klockrent med ett som glider av. Precis så vill man ha det!

    Basteth: Ja! Jag måste nog komma och kika lite på din holosamling endera dagen :)

    SvaraRadera