måndag 31 oktober 2011

IsaDora Eye Shadow Trio 82 Khaki Green på ögat


Här har vi den tredje varianten av IsaDoras nya fina Eye Shadow Trio - 82 Khaki Green. Skuggorna kommer inte riktigt till sin rätt i det taskiga ljuset, men de är verkligen fina!


Jag har använt foundation från IDUN Minerals (recension här!), skuggtrion från IsaDora, Bikini Line från Benefit, Clinique Quick Blush i Peach-in-a-pinch, UDPP, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, Clinique Instant Lift for Brows, kajalen Emerald Nights från Lancôme och maskaran Silfr från Idun Minerals.

Jag passade även på att testa nya Crystal Radience Primer (också Lumene), men den hade smitit vid fotograferingen.

13 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt!
    Jag är väldigt nyfiken på Lumenes concealer, måste kolla in den snarast!

    SvaraRadera
  2. Lotta: Tack! Kolla in den, den verkar lovande so far.

    SvaraRadera
  3. Ser mycket fint ut! Grönt är skönt :)

    SvaraRadera
  4. Så fint! Jag är riktigt nyfiken på de nya paletterna, de ser väldigt fina ut.

    SvaraRadera
  5. Vad läckert, älskar dina lite rökiga sminkningar :)

    SvaraRadera
  6. Ursnyggt! Försökte mig på en makeup med denna igår, men ljuset gör dem inte rättvisa tyvärr!

    SvaraRadera
  7. Awesome Chemistry: Tack! Jag instämmer; grönt är indeed skönt!

    Roxcat: Tack! De är superfina! Det trista mulna vädret gör dem inte rättvisa.

    Honi: Tack snälla du!

    Josephine: Tack! Nej, ljuset samarbetar verkligen inte såhär års...

    SvaraRadera
  8. Jag måste bara tala om att jag har fingrat på de nya paletterna idag! Vinterkollektionen alltså. Dom är fina! Speciellt "Peacock" tror jag intresserar dig...

    SvaraRadera
  9. Lotta: OMG! Finns de ute nu?! Måste ut och spana imorgon! Tusen tack för tips!

    SvaraRadera
  10. Mycket snyggt! Jag skulle kunna tänka mig att göra något liknande imorgon. Synd att jag är ett sånt sego på morgonen..

    SvaraRadera
  11. Emma P: Tack! Jag är också lite (ehrm, mycket seg...) seg då, hoppar ofta bas till förmån för ögonen.

    SvaraRadera
  12. Fint! Jag skulle vilja äga alla de tre nya, får önska mig i julklapp tror jag :)

    SvaraRadera
  13. Blowfish: Tack! Hoppas att du får dem!

    SvaraRadera