söndag 2 oktober 2011

Påfyllning från Cliniderm och Vera by CCS


När man shoppar en tredje flaska av en produkt vet man att den är bra. Tan Intensifier After Sun Lotion från Cliniderm Sun är en sådan produkt.

Den enda deodoranten jag gillar, Biotherm Deo Pure, är ruskigt dyr. Jag har bestämt mig för att hitta ett billigare alternativ, och gav mig därför på en roll-on från Vera by CCS. Egentligen föredrar jag stiftdeodoranter, men jag har gillat allt annat jag testat från Vera, så för 49 kr kanske det kan vara en rimlig chansning.

Psst! Apotek Hjärtat hade fortfarande 20% på alla solprodukter från Cliniderm.

3 kommentarer:

  1. Tan intensifier har jag varit så nyfiken på men aldrig köpt, dumma mig!

    SvaraRadera
  2. Du har väl testat Vichy's deodoranter? De är toppen och finns ibland i 2-pack till bra pris.

    SvaraRadera
  3. Jospehine: Den är mycket bra! Passa på på 20%!

    Ninni: Jag har inte gjort det än, men de är på lut. De verkar bra, men är ju lite halvdyra jämfört med riktigt billiga varianter.

    SvaraRadera