söndag 30 oktober 2011

Önskepaletter #9: Urban Decay Mariposa


Det är lika bra att erkänna. Allt Urban Decay släpper hamnar i min önskepaletts-kategori! Nya Mariposa-paletten är inget undantag. Den finns på Sephora för 39 $ och innehåller skuggorna:


Rockstar (deep purple), Gunmetal (gunmetal gray with silver glitter), Skimp (ivory peach sheen), Infamous (magenta sheen), Wreckage (taupe shimmer), Haight (dark teal with shimmer), Money (pale silvery green shimmer), Mushroom (steel gray shimmer), Spotlight (golden tan shimmer), Limelight (gold shimmer).

Men man kan ju inte köpa alla paletter. Jag kanske får nöja mig med Naked och 15-Year Anniversary Palette...

2 kommentarer:

  1. Är också sugen på den här paletten men jag har ju en del av skuggorna så jag vet inte jag....

    SvaraRadera
  2. Lina: Det är verkligen inte lätt...

    SvaraRadera