söndag 23 oktober 2011

En dagens till med Black Honey-kvartetten



Idag har det knappt blivit något smink för min del, så ikväll visar jag en från gångna veckan istället. Jag har använt all fyra skuggorna ur skuggkvartetten från The New Black Collection från Clinique på en bas av Lumenes Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadow i In the Meadow och UDPP.


På denna höstmörka bild ser ni också Clinique Quick Blush i Peach-in-a-pinch High Impact Mascara, Clinique Instant Lift for Brows, Apoliva makeup (färgprov här) och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.

4 kommentarer:

  1. Fint! Jag körde på någon guld,grön, gul variant hehe :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag undrar vad du tycker om Apoliva concealer? Täcker den?

    SvaraRadera
  3. Lotta: Tack! Jag gillar den! Den täcker bra, inte supermycket, men bra. Utförligare recension kommer!

    SvaraRadera