tisdag 18 oktober 2011

Nya primers från Lumene


Även om jag har en och annan primer på lut till testning här hemma blev jag himla nyfiken när jag såg att Lumene gjort om sitt primersortiment! Längst till vänster ser ni Illuminating and Smoothing Primer, som (vad jag vet) är helt ny i soritmentet. Matifying and Retexturizing Primer har funnits som mattande version tidigare, men finns nu med ny formula. Dessa två har jag små testburkar med, ska bli mycket spännande att testa!

Crystal Radience Primer är en gammal favorit hos mig, den var ljusrosa tidigare och har släppts i bronsversion på somrarna. Jag hann inte spana in nya versionen här, men det får bli en annan gång.

I nuläget har jag inte mer information än såhär, men snart borde vi kunna läsa om produkterna på hos exempelvis Lumene eller Kicks.

7 kommentarer:

  1. Jag har deras mattifying primer också, så spännande att de släppt nya former! :)

    SvaraRadera
  2. Gillar deras matta primer så blir helt klart nyfiken på dessa nya!

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Kul att den förra var bra, den har jag inte testat.

    Caroline: Ja, visst bli man!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Har bara testat den matta av en en vän, men den verkar bra.

    SvaraRadera
  5. Josephine: Lumene brukar vara bra på sånthär, tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Vad kul, ska kika in dessa nu när jag har Lumene tillgängligt :)

    SvaraRadera