söndag 16 oktober 2011

Lördagsöga med blått




Igår kände jag för knallblå liner till en övrigt neutral sminkning.


Rouge Touch of Radiance Blush från Lumene i nyansen Radiant Blush (färgprov här!), Clinique Instant Lift for Brows, Clinique High Impact Mascara, UDPP, concealer från Apoliva makeup (färgprov här), Tecnico Eyeliner i Blue från Collistar, fyra skuggorna Heaven, Push-Up, Satin Sheets, och Ever After ur Eye Love Eye Shadow Collection från Too Faced och Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20.

14 kommentarer:

  1. Så läckert, och eyelinern är ju helt gudomlig. Ser ut som att den lyser!

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert, den eyelinern är verkligen fantastiskt fin!

    SvaraRadera
  3. Jag gillart! :) Kollade du in min tutorial? :)

    SvaraRadera
  4. Wow, vad läckert! Den blå färgen är helt fantastisk.

    SvaraRadera
  5. Det ÄR jättesnyggt med blått!
    Och du gör så fina vingar!

    SvaraRadera
  6. Honi: Tack! Det gör den verkligen! Så himla glad att jag hittade den på rea :)

    Emma P: Tack så mycket! Jag är mkt nöjd med köpet, den är nog nästan värd fullpriset tillochmed :)

    Blowfish: Tack! Kommer över på en gång, har knappt varit vid datorn i helgen :)

    Therése: Tack!

    Lotta: Tack så mycket :)

    Privy Counsellor: Tack!

    SvaraRadera
  7. Vansinnigt snyggt! Älskar att du har kombinerat den blå eyeliner med en guldig skugga.

    SvaraRadera
  8. Lina: Tack! Det är en riktigt favoritkombo för mig :)

    Ninni: Tack! Jag också :)

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin sminkning! Älskar eyelinern :)

    SvaraRadera
  10. Josephine: Tack!

    Carina: Tack!

    SvaraRadera