torsdag 10 juni 2010

Otur när jag tänkte



Idag hade jag lite otur när jag tänkte. Jag avsåg matcha sminket med naglarna (Blue My Mind) och sträckte mig efter min Preen Shadow Box, i tron att Painkiller var mer blå än turkos. Man kan säga att det gick sådär med matchningen, men sminkningen i sig blev inte så dum ändå!


Dagens gunk: Rouge från Yves Rocher, YSL Touche Éclat, Clinique High Definition Lashes Mascara, kajalen Binge från Urban Decay, UDPP och skuggorna Painkiller, Smog och Toasted.

Jag är uppe alldeles för sent. Får bli skärpning med det i fortsättnignen!

8 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ser jättefint ut!:)

    SvaraRadera
  2. Sminkningen i sig blev väldigt bra tycker jag

    SvaraRadera
  3. Sminket är jättefint! Snygga färger och härligt intensivt. Som matchning betraktat var det kanske inte helt lyckat, men vad gör väl det när det blev så fint...

    SvaraRadera
  4. Äh, det gör inget för det blev fint ändå! :-)

    SvaraRadera
  5. äsch missmatchning är också kul ju! Superfint hur som helst blev det.

    SvaraRadera
  6. Makeuponista: Tack!

    Kajalpennan: Tack! Jag blev också hyfsat nöjd med själva sminknignen, även om det inte blev som jag tänkt.

    Emma P: Tack! Nej, matchningsmissen fick jag leva med. Det gick ganska bra =)

    Ninni: Tack, det har du rätt i =)

    Linda: :) Tack!

    SvaraRadera