tisdag 1 juni 2010

En till dagens från Karnevalen




Samma karnvelasdag och kväll som jag var ute med Funny Face på naglarana, körde jag denna grårosa sminkning (annars var jag mest bakad).

Bilderna blev lång ifrån kanon, men visst kan man syns rouget lite lite på här?


MAC Blush Ombre Azalea Blossom, 24/7 glide-on eye pencil i Gunmetal från Urban decay, Creamy Nudes från IsaDora (klicka här bättre bild på skuggorna) och läppglanset Anni-Can Rock från H&M. Anni-Can Rock som dagens läppar finns här.

4 kommentarer:

  1. Snyggt värre! En sån mejk som passar till alla kläder i garderoben!

    SvaraRadera
  2. Ninni: Tack! Jag har nog visat den här förut, den är just så väldigt användbar!

    SvaraRadera
  3. snyggt, som Ninni säger- en make up som passar till mycket. rouget ser härligt ut!

    SvaraRadera
  4. Linda: Tack! Rouget är helllt underbart! Önskar bara att jag fick tag på den varma varianten, Ripe Peach, också.

    SvaraRadera