måndag 14 juni 2010

Minishopping och dagens bakade öga


Förra året vid den här tiden var jag helt besatt av Urban Decays vårpalett Get Baked. Besattheten har inte avtagit, Get Baked är en av mina allra mest omtyckta paletter!


Idag har jag använt alla skuggorna i paletten utom Flipside. På bild ser ni också Clinique High Definition Lashes Mascara, kajalen Corrupt och läggplans med spf 25 från Hawaiian Tropic.



Basen: Lumene Natural Code Skin Perfection Matte Make up och Shine & Redness Eliminator, tillsammans med Benefit CORALista.

Dagens blygsamma minishopping är en flergångsspegel till Lumenes nya puderdoser. Smart grej! Köpet kanske vittnar om att jag ämnar bära med mig min Shine & Redness Eliminator framöver...

6 kommentarer:

  1. otroligt vad fint och guldigt det blir på dig! Tjusiga ögon idag, med andra ord!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar brunt mer och mer. Denna var lite festligare med fint skimmer tycker jag

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken fin guldig sotning! :-)

    SvaraRadera
  4. riktigt snyggt blev det här! Kul att paletten fortfarande är en favorit. jag har inte en enda skugga från UD, är lite sugen på att skaffa en av deras paletter faktiskt...

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag attsingens nyfiken på pudret! Hallå Lumene, läser ni det här eller?! ;)

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Tack snälla du!

    Shamrock: brunt är inte dumt! Jag håller med oma tt det känns festligare med skimmer =)

    Ninni: Tack!

    Emma P: Tack! Det tycker jag absolut att du ska göra =)

    Maria: Jag kn avsölja att pudret fötjänar nyfikenhet! Ska försöka fixa ihop en recension snart. Hoppas att Lumene läser =)

    SvaraRadera