söndag 27 juni 2010

Midsommarnaglar


På midsommarafton målade jag naglarna med mitt fina Alessandrolack Love, love, love. Lacket är otroligt lättmålat, torkar snabbt och täcker med ett lager - perfekt till fest! Det blir lite bildspam här, först nagelbilder, sedan även tåbilder. Det är inte ofta jag kör samma lack på fingrar och tår, men ibland kan det vara kul!






Visst matchar lacket klänningarna fint? Den blå är en lång sak som jag hade under dagen. På kvällen bytte jag om till kort och grönt:

Nu ska jag cykla (bilen är tillfälligt kaputt) ut och fixa med nya huset. Bra motion och ypperligt tillfälle att sätta solskydd på hårda prov! Midsommarsminkningar kommer ikväll. Ha en skön söndag så länge!

8 kommentarer:

  1. På sommaren kan det vara praktiskt med samma färg på tår och fingrar eftersom man ofta har bara tår. Snygg färg

    SvaraRadera
  2. Vilket fint och somrigt lack! jag hade med koralliga naglar till midsommar:)

    SvaraRadera
  3. Snyggt o läckert med rött nu i midsommar, själv hade jag mitt röda China Glaze(Hollywood)på fingrar o tår. i morgon blir det en nageldag för mig, jag ska först på manikyr på morgonen samt pedikyr på eftermiddagen, förslag på färg/färger?

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack =)

    Beleza: Tack!

    Shamrock: Det håller jag med om. Tack!

    Emma P: Tack! Det verkar som att väldigt många av oss tänkte så! Måste tyda på att vi är helt rätt =)

    Peter: Tack! Din morgondag låter toppen! Jag rekommenderar korall till fingrarna och blått till tårna. Eller kanske turkost... Det är somrigt =)

    SvaraRadera
  5. Väldigt vackert lack! Det är min favorit av de fyra Alessandro, men det vet du ju redan.

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Tack =) Det är min favorit också!
    (sorry att jag inte sett kommentaren förrän nu. *skäms*)

    SvaraRadera