tisdag 15 juni 2010

Lägga rabarber på ögat?



Idag kände jag för en riktigt färgglad sminkning. Jag kombinerade vårgrönt och korall, och resultatet påminner mig om rabarber. Det skulle kunna vara en hyllning till min nya trädgård!


På kinderna kan ni skymta rouget CORALista från Benefit och Lumene Natural Code Skin Perfection Matte Make up i nyansen Cream.


Här ser ni skuggorna jag använt: gröna BriteBird Springling, korallfärgade Flamingo från Smashbox och krämvita Bikini line från Benefit.

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig sminkning! Väldigt glad och somrig. Springling ser ju fantastisk ut! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara färger! Superfint!

    SvaraRadera
  3. Shamrock: Tackar =)

    Nailtastic: Tack! Springling ääär fantastisk =) Jag älskar Brite Brids skuggor!

    Sminkan: Tack! Jag blev riktigt nöjd med kombinationen.

    Linda: Tack!

    SvaraRadera
  4. Det är lite rabarber över färgerna faktiskt. Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Åh, har du en trädgård! Vad härligt! Underbart somriga färger!

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack =)

    Ninni: jag har nästan en trädgård =) Vi har precis tagit över huset vi köpt, men ännu inte flyttat dit. Så spännande, men en hel del att stå i =) Tack! Jag kände mig somrig!

    SvaraRadera