tisdag 22 juni 2010

Live it up!

Live it up är fjärde lacket jag testar från Lumenes linje Natural Code. Jag verkar ha sparat det bästa till sist, för detta är magiskt vackert! Ett rent turkost, varken grönt eller blått, lack med sidenmatt folieyta och 100 kg skimmer. Skimret går mest i silver, men även annat skymtar i solljuset. Mmm!

Precis som de andra lacken ur samma kollektion är formulan väldigt skir. På bilderna har jag tre lager, och man kan trots det se den vita nagelkanten ibland. Kanske lämpar detta lacket sig även för så kallad layering? Eftersom Live it up är så klockrent fint struntar jag i hur många lager som krävs, och utlovar att jag helt säkert kommer att bära det många gånger i sommar!

7 kommentarer:

  1. Verkligen vackert! En riktig sommarfärg!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack =) Jag håller helt med dig!

    SvaraRadera
  3. Nej vad läckert! MÅSTE få!

    Du har en utmaning hos mig:)

    SvaraRadera
  4. Badbomben: Tack! Jag tror att det skulle passa dig som handen i handsken =)

    Tack för utmaningen! Superkul!

    SvaraRadera
  5. En väldigt vacker färg! Värd ett par extra lager

    SvaraRadera