onsdag 24 juni 2009

Midsommardagens midnatt



Ingen dagens idag. Jag har cyklat till och från jobbet, mellan Lund och Malmö (så sjukt nöjd med mig själv!), och därför sminkat mig i all hast med bara maskara, rouge och kajal. Istället visar jag ännu en sminkning från midsommarhelgen. Även på lördagen vankades det fest, och jag körde på en ganska sober mörkblå variant.


Jag använde mig av finaste paletten från Lancôme, cliniquepennan midnight och favoritrouget lyxury från Make up store. Det känns lite som att jag ofta sminkar mig på ett liknande sätt, men jag trivs!


Lite palettporr... Till midsommardagens öga använde jag den blå skuggan Midnight glam tillsammans med en annan lancomeskugga, Gaze (som jag glömde fotografera just här,) som synts tidigare här och här.

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint, gillar färgerna och din eyeliner! och ja, ditt rouge får mig ständigt att dregla, men det vet du ju:)

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Jag gillar också alltihop =) Rouget är en riktig goding, färgen är verkligen perfekt. Jag kommer helt klart att köpa ett nytt när detta tar slut.

    SvaraRadera