söndag 7 juni 2009

Orly Matte Top

I paketet från Head2Toe fanns, förutom de lack jag redan swatchat, även ett efterlängtat Matte Top från Orly. Jag har redan provat det, ytterst hastigt, ovanpå de andra lacken i paketet. Matte Top är lättmålat och flaskan väl tilltagen. Jag gillar resultatet! Vad tycker ni?

Varning för bildbombning, det är inte helt lätt att göra matt lack rättvisa på bild.


China Glaze Watermelon Rind, China glaze Raspberry Festival, OPI Red och OPI Tutti Frutti Tonga med ett lager Matte Top över.



Alla lacken. Utan Matte Top till vänster och med till höger.


Essies Sexy Divide utan respektive med Matte Top.

6 kommentarer:

  1. Nu blev jag ännu mer sugen på att skaffa mig ett! Tack för bilderna! :)

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Det känns som ett bra köp!

    Johanna: Det var så lite så =)

    SvaraRadera
  3. vad är det lacket bra för?

    SvaraRadera
  4. emelie: Det är ett överlack som gör lacket under matt.

    SvaraRadera