lördag 13 juni 2009

Recension: True Look Skincare Night Cream

Jag fick två små fina prover av denna omtalade nattkräm senast jag handlade hos Satine. True Look Skincare Night Cream kostar (495 kr hos Satine). Denna kräm har jag hört mycket gott om, så förväntningarna var skyhöga. Efter att ha använt den i en vecka tycker jag att den är ganska bra, men inte fantastisk. Min hy blir ganska återfuktad, men jag hade önskat ännu mer fukt. Huden känns inte extra vårdad eller fräsh när jag vaknar. Recensioner på nattkrämer jag gillar bättre är på g! Plus i kanten till True Look för väldigt bra och söt förpackning. Priset, däremot, är dock lite väl högt.

Jag söker:
- fukt
- ännu mer fukt
- ingen portilltäppning med finnar
- SPF i dagkrämen
- tub eller pumpflaska...
... och har tidigare recenserat:
Superdefense SPF 25
Herbal Day Creme SPF
DayWear plus
KEB arctic mousturising cream
Hydra Zen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar